ضرورت استفاده از سپتیک تانک

ضرورت استفاده از سپتیک تانک در عصر حاضر  بدلیل کاهش شدید منابع تجدید ناپذیر بیشتر از گذشته مورد توجه قرار گرفته است. در کشورهایی  مانند ایران که بیش از نیمی از وسعت آن را کویر و مناطق خشک و نیمه خشک تشکیل میدهد، مراقبت و استفاده صحیح از منابع آب ضروری است. در این راستا استفاده از فناوری ها و ابزار های بازیافت و استفاده مجدد از آب بسیار با ارزش میباشد. یکی از راه های جلو گیری از هدر رفت آب تصفیه و پیش تصفیه آب و فاضلاب است که میتوان از این آب ها برای احیای منابع آب و حتی استفاده مجدد بهره جست.

استفاده از سپتیک تانک یکی کم هزینه ترین روش های پیش تصفیه فاضلاب است. سپتیک تانک متشکل از مخزنی است که با بکارگیری مکانیزم خاصی که در درون آن بکار گرفته میشود موجب کاهش قسمتی از آلودگی انواع فاضلاب میگردد.

همچنین در مواردی که بدلایل اقلیمی و زیست محیطی دفع فاضلاب با محدودیت های مواجه میباشد سپتیک تانک بهترین گزینه برای رفع مشکل میباشد. سپتیک تانک انواع مختلف دارد که بسته به موقعیت پروژه انتخاب میشود.

گروه مهندسی و صنعتی کمپ جزء معدود شرکت های تولید کننده این محصول میباشد که سالها در زمینه صنعت آب و فاضلاب در سطح ایران و جهان فعالیت مینماید و اقدام به تولید این محصولات برای پروژه های ملی گسترده و بین المللی نموده است.

جهت مشاهده محصولات و خدمات ما به این لینک مراجعه فرمایید