چرا چربی گیر

چرا چربی گیر

در این مقاله میخواهیم به اهمیت جمع آوری چربی ها و روش های جمع آوری آن ها بوسیله چربی گیر بپردازیم.

چربی ها

چربی ها و روغن ها دسته ای از مایعات می باشند که با آب ترکیب نشده و به دلیل داشتن چگالی کمتر نسبت به آب، روی آن شناور می ماند. مونوگلیسرید، تری گلیسرید و مقداری هم دی گلیسرید از اجزای تشکیل دهنده چربی ها و روغن ها می باشند. قدرت چسبندگی بالا و پتانسیل تولید لخته و ایجاد گرفتگی از مهمترین دلایل ضرورت جمع آوری چربی ها و روغن ها از مدار دفع فاضلاب می باشد.

راه حل چیست؟

راه حل ساده است، استفاده از تله چربی یا چربیگیر های فایبرگلاس گروه صنعتی کمپ.

امروزه با توجه به اینکه روغن ها و چربی ها بخش مهمی از وعده های غذایی ما را تشکیل میدهند از این رو رستوران ها، کترینگ ها، فست فودها و تالارها با مشکل گرفتگی لوله ها و خطر آلودگی محیط زیست روبرو هستند. با دفع چربی ها و روغن ها در محیط زیست، پوشش گیاهی از بین رفته و باعث ایجاد محیطی ایده آل جهت رشد باکتری ها و میکروارگانیسم های مضر می شود که در پی آن با مرگ و میر گونه های مختلف جانوری و حتی انسانی روبرو می شویم. در همین راستا سازمان های محیط زیستی و بهداشتی ذیربط، جمع آوری چربی ها و روغن ها قبل از رهاسازی را اجباری کرده می باشند(در شهرهایی چون تهران، مشهد و …).

بازدهیش چقدره؟

چربیگیر های فایبرگلاس کمپ در احجام و ابعاد مختلف تولید و عرضه می شوند. دستگاه های چربیگیر تولیدی کمپ، چربی ها و روغن ها را از پساب خروجی از سینک ها و آشپزخانه ها جدا کرده و از گرفتگی لوله ها و آلودگی محیط زیست جلوگیری می کند. جنس بدنه چربیگیر های شرکت کمپ فایبرگلاس می باشد. فایبر گلاس (Fiberglass) کامپوزیتی از الیاف شیشه با مواد پلیمری است که از پشم شیشه به عنوان ماده تقویت کننده و از مواد پلیمری به عنوان مواد زمینه استفاده می‌شود. این نوع چربیگیر ها توانایی جداسازی 99.99% چربی از پساب را دارا می باشد.

برای کسب اطلاعات بیشتر با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

021-66124382

021-66124389

0912-889-3768