هدف از تصفیه فاضلاب چیست و چرا پکیج تصفیه فاضلاب؟

هدف از تصفیه فاضلاب چیست؟

زمین با منابع بیکرانش همواره از بدو پیدایش اولین انسان ها تا به امروز در اختیار ما بوده و خواهد بود ولی با جمعیت فعلی زمین و با روند رو به رشدی که دارد در آینده ای نه چندان دور با کمبود شدید منابع آبی، غذایی، معدنی و … روبرو خواهیم شد. هم اکنون نیز بسیاری از نقاط جهان با پدیده خشک سالی دست و پنجه نرم میکنند که متاسفانه کشور ما نیز بین این مناطق قرار دارد، پس با مدیریت صحیح منابع آبی و استفاده دوباره از این منابع، می توان زندگی خود و آیندگان را نجات داد. هدف از تصفیه فاضلاب هم استفاده دوباره از آب و بازگرداندن آن به چرخه زمین می باشد.

تصفیه فاضلاب

پکیج تصفیه فاضلاب واحد پیش ساخته‌ای است که جهت تصفیه پس آب تولیدی اجتماعات کوچک و یا واحدهای صنعتی و بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار می‌گیرد از آنجا که این سیستم‌ها دارای تمامی واحدها و تجهیزات مورد نیاز جهت تصفیه هستند، فاضلاب را تا درصد بسیار بالایی گندزدایی می کند.

در این مقاله میخواهیم به تصفیه پس آب به روش هوادهی گسترده(EAAS) که در حال حاضر متداول ترین روش برای گندزدایی (تصفیه)فاضلاب میباشد، بپردازیم.

پکیج تصفیه فاضلاب با استفاده از فرایند لجن فعال با هوادهی گسترده(EAAS)

فرآیند تصفیه در این روش مطابق فرآیند لجن فعال است با این تفاوت که به منظور کاهش حجم لجن تولیدی و مشکلات ناشی از آن اصلاحاتی در روش تصفیه صورت گرفته است. این اصلاحات شامل افزایش زمان ماند هیدرولیکی و عمر لجن می­باشد.

این تغییرات سبب شده است که میزان لجن دفعی بطور قابل ملاحظه­ای کاهش یابد. همچنین پایداری و مقاومت سیستم نسبت به نوسانات کیفی و کمی ورودی افزایش یافته است. انعطاف پذیری و پایداری این سیستم سبب شده است که امروزه در کشور ما بطور گسترده­ای از این روش برای تصفیه انواع فاضلابهای بهداشتی و صنعتی استفاده شود.

مزایای استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب گروه صنعتی کمپ چیست؟

  • طراحی و ساخت مطابق با نظر کارفرما
  • امکان تولید برای حجم های ۲ تا ۳۰۰ مترمکعب در روز
  • بدلیل انتقال جرم مناسب بین فاز مایع و گاز، میزان اکسیژن محلول افزایش می یابد. این عامل باعث کاهش قابل توجهی در ایجاد بوی بد ناشی از فرآیندهای بیهوازی می شود.
  • متریال استفاده شده از نوع ورقه های ST37 مقاوم در برابر زنگ زدگی
  • آب خروجی متناسب با تمامی استاندارهای سازمان های مربوطه
  • استفاده از فضای فیزیکی بسیار کمتر نسبت به نمونه های مشابه
  • مصرف انرژی کم
  • طول عمر زیاد

گروه صنعتی کمپ، پیشرو در زمینه تصفیه فاضلاب صنعتی و انسانی

با ما در تماس باشید(لینک صفحه تماس با ما)