چرا سپتیک تانک

چرا باید از سپتیک تانک استفاده کرد؟

امروزه متقاضیان بسیار زیادی وجود دارند که به دلیل عدم استفاده از سیستم تصفیه فاضلاب برای محیط مسکونی یا صنعتی خود، از سازمان های حفاظت محیط زیستی اخطاریه هایی دریافت نموده اند.

برای این منظور و به جهت جلوگیری از آلودگی میکروبی آب چاه، بستر خاک و همچنین محیط زیست، به دنبال راهکاری مناسب می گردند.

سپتیک تانک شرکت کمپ چه ویژگی هایی دارد

بهترین و با صرفه ترین روش برای دفع و جمع آوری فاضلاب واحد های صنعتی و مسکونی و جلوگیری از پخش شدن بوی نا مطبوع آن و همچنین جلوگیری حداکثری از وارد شدن هرگونه زیان های احتمالی به محیط زیست، گندانبار و یا به زبان ساده تر سپتیک تانک می باشد.

شرکت مهندسی کمپ با بهره گیری از دانش و تجهیزات روز جهانی اقدام به تولید سپتیک تانک های پلی اتیلنی و فایبرگلاس و بتنی نموده و با فعالیت حرفه ای چندین ساله خود در این زمینه، نمره ی عالی از مصرف کنندگان دریافت نموده است.

سپتیک تانک یک واحد پیش تصفیه فاضلاب می باشد که مواد ریز و درشت معلق در فاضلاب را گرفته و پساب عاری از جامدات را به سمت یک واحد تصفیه کامل هدایت می کند. سپتیک تانک های شرکت مهندسی کمپ عاری از نشتی بوده و بوی نامطبوع فاضلاب را نیز به وسیله ی ونت هوای تعبیه شده به بالاترین نقطه ساختمان و یا محیط صنعتی هدایت و از پخش شدن آن در محیط جلوگیری می کند. سپتیک تانک های شرکت مهندسی کمپ در ابعاد و اندازه های مختلف (از 2 تا 100 متر مکعب) به صورت پیش ساخته،  بنا به درخواست کارفرمایان تولید و ارسال می گردد. سپتیک تانک های پیش ساخته شرکت مهندسی کمپ در 3 نوع پلی اتیلنی، فایبرگلاس و بتنی تهیه و تولید می شود.

اجزا تشکیل دهنده و نحوه ی کار سپتیک تانک ها:

  • ورودی سپتیک: این قسمت را به وسیله فلنج به شبکه فاضلاب ساختمان وصل میکنیم تا فاضلاب به داخل سپتیک وارد شود.
  • مخزن اولیه سپتیک: سپتیک تانک را به وسیله ی یک دیواره ی نازک به دو قسمت نامساوی تقسیم میکنند که قسمت اول دو برابر قسمت دوم میباشد.در این قسمت فاضلاب ورودی آرام گرفته و جامدات و اجسام ریز و درشت ته نشین میشوند و چربی ها و روغن ها نیز به دلیل داشتن جرم مخصوص کمتر از آب روی آب شناور میشنوند.
  • دیواره ی جداکننده: این دیواره مخزن سپتیک را به دو قسمت نامساوی تقسیم میکند.
  • مخزن ثانویه سپتیک: در این قسمت پساب عاری از چربی و جامدات جمع می شود.
  • خروجی سپتیک تانک: به وسیله ی این قسمت پساب جمع شده در مخزن ثانویه سپتیک تانک به سمت واحد های تصفیه کامل منتقل می شود.
  • ونت هوا: به وسیله این قسمت گازهای تولید شده حاصل از فعالیت باکتری ها و میکرو ارگانیسم ها به خارج از محدوده هدایت می شوند.

جهت مشاهده تولیدات و مشخصات بیشتر به بخش محصولات و خدمات در همین وبسایت مراجعه فرمایید.