قیمت نازل فیلتر شنی

در این مقاله به بررسی قیمت نازل فیلتر شنی می پردازیم.

قیمت فیلتر شنی به عوامل متعددی بستگی دارد که به تفصیل آن را بیان می کنیم.

در این مقاله به سوالات زیر پاسخ خواهیم داد:

کاربرد فیلتر شنی؟

قدرت جذب فیلتر شنی چگونه است؟

نحوه کار فیلترهای شنی؟

قیمت فیلتر شنی؟

قیمت نازل فیلتر شنی
قیمت نازل فیلتر شنی

کاربرد فیلتر شنی؟

فیلتر شنی از آن دسته فیلترهایی است که در صنعت تصویه آب می تواند بسیار کاربردی باشد زیرا در این فیلتر ها به دلیل آن که از فولاد یا فایبرگلاس تهیه می شوند مقاومت بالایی در برابر آب می تواند داشته باشد. علاوه بر مقاومت در برابر آب این فیلترها می توانند مقاومت قابل توجهی هم در برابر دمای بالا داشته باشند به همین دلایل است که برای تصویه آب استخر و جکوزی از بهترین انتخاب های ممکن است. زیرا می تواند در مقابل آب و دمای بالای جکوزی مقاومتی عالی داشته باشد.

قدرت جذب فیلتر شنی چگونه است؟

این فیلترها به راحتی می توانند نمک ها را به خوبی جذب کنند. علاوه بر این قدرت فوق العاده ای در جذب موی انسان دارند. در استخر و جکوزی روزانه تار موی های بسیاری می ریزد که باید آب نصویه شود زیرا باعث آلودگی خواهد شد. باکتری ها از دیگر موجودات ریزی هستند که در آب استخر وجود دارند و بسیار مضر هستند یک فیلتر شنی مناسب باید قادر باشد که باکتری ها را تا حد زیادی در آب تصویه کند.

با توجه به مواردی که در بالا به آن اشاره کردیم دانستیم که به علت ان که باکتری ها موی انسان ذرات نمک اندازه ی بسیار ریزی دارند پس فیلتر شنی قدرت پاک کنندگی بالایی دارد که می تواند این ها را تصویه کند.

قدرت جذب فیلتر شنی چگونه است؟
قدرت جذب فیلتر شنی چگونه است؟

نحوه کار فیلترهای شنی؟

در این فیلترها آب با سرعتی که متغییر است از روی شن های این فیلتر عبور داده می شود. توجه داشته باشید که سرعت حرکت آب در این جا کاملا به فرد استفاده کننده بستگی دارد و قابل تنظیم است.

شن و ماسه ای که در این نوع فیلتر مورد استفاده قرار می گیرند در بهترین حالت از سنگ سیلیس است که کیفیت فوق العاده بالایی دارد اما در کیفیت های پایین تر هم وجود دارند که مسلما قیمت کمتری دارد و آب در آن به شفافیت مدل با کیفیت تصویه نمی شود.

این که کیفیت این فیلترها چه اندازه پایین می آید به این موضوع بسیار مهم ربط دارد که تا به چه اندازه در ساخت آن از سنگ سیلیس استفاده شده است طبیعی است هر چه میزان استفاده از این نوع شن و ماسه بیشتر باشد کیفیت آن هم بالاتر خواهد بود.

قیمت فیلتر شنی؟

درباره قیمت این فیلترها باید به نکات مهمی اشاره کنیم از جمله این که قیمت یک فیلر شنی به عوامل و فاکتور متعددی بستگی دارد که در این جا به مهم ترین ان ها اشاره می کنیم.

همان طور که در بالا اشاره کردیم این فیلتر ها در ۲ جنس بدنه به بازار ارائه می شوند که قیمت هر یک از آن ها با دیگری متفاوت است پس می توان به این نتیجه رسید که اولین فاکتور در قیمت فیلتر شنی جنس بدنه ان است.

از دیگر عوامل تاثیر گذار در قیمت می توان مقدار سنگ سیلیس استفاده شده در فیلتر را نام برد که هر چه بیشتر باشد قیمت ان بالا تر می باشد. آخرین موردی که می توان از آن نام برد میزان فشاری است که این فیلتر می تواند تحمل کند.

قیمت فیلتر شنی؟
قیمت فیلتر شنی؟

با توجه به مطالب بالا به این نتیجه رسیدیم که قیمت فیلترهای شنی را نمی توان به طور دقیق بیان کرد و عوامل متعددی در آن دخیل هستند.

امیدوارم مطالب گفته شده یرای شما مفید باشد.