قیمت فیلتر ro

در این مقاله قیمت فیلتر ro بررسی می کنیم

در سال ۱۹۵۳فردی به اسم روئید مطالعاتی درباره ی اسمز معکوس انجام داد که طی آن افراد دیگری از جمله لوئب و سوریراجان الیاف ممبراعی را اختراع کردند.

که این الیافت به منظور انجام تصفیه آب تولید شده بود.

در واقع سال ۱۹۶۰ شروع تکنولوژی ro به شمار آمد.

در زیر به سوالاتی درباره ی  فیلر ها و قیمت فیلتر ro  می پردازیم:

۱)زمان تعویض فیلتر دستگاه های مورد استفاده چه موقعی می باشد  و به چه عواملی بستگی دارد؟

۲)آیا تصفیه مداوم آب با استفاده از ro برای سلامتی خطری ندارد؟

۳)ممکن  است آب مصرفی افرادی فاقد یون،  حاصل از دستگاه RO باشد،برای از بین بردن این خطر چه کاری باید انجام داد؟

۴) قیمت فیلتر ro به چه عواملی بستگی دارد؟

 

 زمان تعویض فیلتر دستگاه های مورد استفاده چه موقعی می باشد و به چه عواملی بستگی دارد؟

در تمامی سیستم های تصفیه آب فیلتر هایی بکار برده شده اند که بایستی این فیلتر ها در فاصله های زمانی مختلف و مشخص تعویض شوند.

زمان تعویض فیلتر های بکار برده شده در این دستگاه ها به عوامل مختلفتی از جمله :نوع فیلتر،نوع دستگاه،مقدار آلودگی ایجاد شده، نوع برند مورد استفاده شده،مقدار استفاده شده از  آب،می باشد.

آیا تصفیه مداوم آب با استفاده از ro برای سلامتی خطری ندارد؟

طی تحقیقات به عمل آمده توسط بسیاری از دانشمندان و محققان دنیا به این نتیجه رسیده اند که مصرف طولانی مدت آب تصفیه شده با دستگاه RO برای سلامت بدن انسان دارای ضررات و خطر هایی می باشد.

آیا تصفیه مداوم آب با استفاده از ro برای سلامتی خطری ندارد؟
آیا تصفیه مداوم آب با استفاده از ro برای سلامتی خطری ندارد؟

ممکن  است آب مصرفی افرادی فاقد یون، حاصل از دستگاه RO باشد،برای از بین بردن این خطر چه کاری باید انجام داد؟

در واقع باید بدانید که اساس کار دستگاه RO بیسار مفید می باشد،این دستگاه به حذف تمامی یون ها و ناخالصی ها و آلاینده های موجود در آب می پردازد.

مشکل اساسی این است که این دستگاه تمامی املاح مفید و مضر موجود در آب را از بین می برد از این رو دیگر بدن ما املاح مورد نیاز خود را که با مصرف آب بدست می آورد  را نمی تواند بدست آورد.

برای رفع این مشکل احتیاج به خاموش کردن دستگاه وغیرفعال کردن آن نداریم. تنها لازم است زمانی که آب از بین غشای RO در حال عبور است مقداری املاح معدنی مثل منیزیم ،کلسیم که دارای غلظت های مناسب و دقیقی می باشند به آب اضافه  کنیم.

تصویر زیر نمای از مزایا و معایب تصفیه آب با کمک دستگاه RO را نشان می دهد.

یکی از بزرگ ترین معایب دستگاه ROاز بین بردن  تمامی املاح موجود در آب می باشد که بسیاری از محققان موجود در این صنعت به دنبال راه حلی برای از بین بردن این مشکل و دست یابی به آبی با کیفیت و بدون ضرر برای سلامتی انسان  می باشند.

شایان به ذکر است که راه حل های زیادی برای رفع این مشکل وجود دارد  از جمله این روش ها می توان به استفاده از فیلتر های که املاح معدنی را به صورت طبیعی وارد آب می کنند اشاره کرد،همچنین تمامی روش های دیگر که تغییری در عملکرد این فیلتر ایجاد کند می تواند مفید باشد مثل قرار دادن یک لایه بستر در داخل فیلتر که علاوه بر تغییر در عملکرد طول عمر فیلتر را هم نیز افزایش می دهد.

ممکن  است آب مصرفی افرادی فاقد یون، حاصل از دستگاه RO باشد،برای از بین بردن این خطر چه کاری باید انجام داد؟
ممکن  است آب مصرفی افرادی فاقد یون، حاصل از دستگاه RO باشد،برای از بین بردن این خطر چه کاری باید انجام داد؟

قیمت فیلتر ro به چه عواملی بستگی دارد؟

قیمت فیلتر ro به عوامل بسیاری بستگی دارد،  یکی از مهم ترین عوامل تعیین قیمت  اصل بودن یا تقلبی بودن کالا می باشد ، برای تشخیص دادن اصلی بودن فیلتر می توانید با توجه به تعداد  لایه ها  بفهمید که اصل است یا تقلبی به عنوان مثال :ممبران ۱۳ لایه گلد توای که دارای بافت های بسیار ریزی  و فشرده بهم می باشد  اصل هستند که دارای قیمت بالایی نیز نسبت به سایر فیلتر ها  می باشد.

یکی از بهترین روش ها برای اطلاع از قیمت ها مراجعه به سایت شرکت می باشد که معمولا بسیاری از شرکت ها دارای تیم مشاوره ای هستند که خرید را راحت تر می کنند.

از جمله شرکت سازنده آن با وجود ایجاد ویژگی های جدید در فیلتر می تواند قیمت های متنفاوتی برای محصول خود در نظر بگیرد.