نصب برج خنک کننده

برج خنک کن صنعتی
نصب برج خنک کن

در انتخاب محل نصب برج خنک کننده باید به چند نکته ضروری توجه داشت. محل نصب برج خنک کننده باید بگونه ای باشد که در آن هوای آزاد در جریان بوده در نتیجه امکان خروج هوای گرم و بخارات از داخل به بیرون و همچنین ورود هوای آزاد به داخل وجود داشته باشد. همچنین در صورت استفاده از چند برج خنک کننده در مجاورت همدیگر با توجه به حجم دستگاه ها میبایست فاصله به گونه ای تنظیم گردد که هوای گرم خارج شده از دستگاه ها مجددا وارد دستگاه های مجاور نگردد.در استقرار و نصب برج خنک کننده در محل مورد نظر باید از استحکام دستگاه در محل مورد نظر اطمینان کامل حاصل شود و جهت تحقق این امر استفاده از مصالح ساختمانی و ساپورت های تثبیت کننده ضروری میباشد.

به هر حال رعایت دستورالعمل ها و نقشه محل نصب برج خنک کن شرکت کمپ  توسط کارفرمایان محترم گردد.اتصال پایه های برج خنک کن به صورت کامل باعث جلوگیری از انتقال ارتعاشات برگشتی به دستگاه برج خنک کن گردیده و در طولانی مدت باعث طول عمر بیشتر برج خنک کن میگردد.در برج خنک کن های بالاتر از 100 تن تبرید به علت عدم امکان ارسال برج خنک کن به صورت غیر ترافیکی که باعث پرداخت هزینه باربری ترافیکی توسط کارفرمای محترم می باشد پیشنهاد میگردد که دستگاه برج خنک کن به صورت دمونتاژ به محل پروژه حمل و با برنامه ریزی بین شرکت کمپ و کارفرمای محترم کارشناسان خبره و متخصص شرکت کمپ به محل پروژه اعزام و در کمترین زمان ممکن اقدام به نصب و راه اندازی برج خنک کننده می نمایند و گارانتی و آموزش لازم را در محل پروژه اعلام و تقدیم کارفرما یا اپراتور مربوطه می نمایند.

شرکت کمپ تولید کننده انواع برج خنک کن صنعتی،برج خنک کن مکعبی و برج خنک کن مخروطی با بهره گیری از کارشناسان متعهد و متخصص آماده ارائه خدمات و نصب برج خنک کن کارفرمایان محترم و شرکت های همکار می باشد.با ما تماس بگیرید 02166124382.