مخزن ذخیره مایعات فایبر گلاس

جهت مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی تماس بگیرید 02122005720
تماس بگیرید
آماده ارسال
نقد و بررسی اجمالی

مخزن مایعات فایبر گلاس شرکت کمپ کروپ :

جهت مشاوره رایگان و دریافت قیمت و مشخصات محصولات با ما با کلیک روی شماره های ما تماس بگیرید : 02122005720 و 09128893768 و 09123033868

مخزن های فایبرگلاس GRP از جمله مخازن پر مصرف در صنایع گوناگون و حتی کشاورزی می باشند که به سبب مزایای فراوان امروزه مورد توجه کارفرمایان و صاحبان صنایع قرار گرفته است. مخازن GRP از صفحه های فایبرگلاس تولید میشود که بدلیل وزن کم، استحکام بالا، مقاومت در برابر نور آفتاب و چندین مزیت دیگر که در اردامه به آن اشاره خواهد شد میتواند جایگزین مناسبی برای مخازن فلزی باشد.

صفحات فایبرگلس که در کنار یکدیگر مخازن GRP را تشکیل میدهند، خود از مواد کامپوزیتی تولید میشوند. نام کامپوزیت در علم مواد، به موادی اطلاق میشود که بصورت ترکیب حداقل ۲ یا چند ماده بوجود می آید. فایبرگلس هم از ترکیب الیاف (الیاف شیشه) و رزین بوجود می آید. که بسیار مقاوم می باشد.

از عمده کاربرد های مخازن GRP میتوان به ذخیره سازی آب (آشامیدنی بهداشتی، آشامیدنی، کشاورزی و…)، ذخیره سازی فاضلاب (سپتیک تانک،چربی گیر)، ذخیره سازی روغن های صنعتی، ذخیره سازی مواد پتروشیمی، و ذخیره سازی سوخت اشاره کرد.

مزایای مخازن GRP:

وزن پایین نسبت به مخزن های فلزی و بتنی

قابلیت جابجایی آسان

قابلیت مونتاژ در محل پروژه

آب بندی آسان و مطمین

سازگاری بالا نسبت به محیط زیست

عمر بالا در مقایسه با دیگر متریال ها

مقاومت در برابر سرما و گرما

مشخصات فنی و دستورالعمل استفاده و نصب مخازن فایبرگلاس

شرکت کمپ تولید کننده انواع محصولات مخازن ذخیره مایعات مختلف و آب شرب میباشد.

تست های فنی:

کلیه مخازن پس از تولید مورد بازدید قرار میگیرند و در صورت تطابق با استانداردهای مدیریت داخلی(ISO) و در صورت نیاز، بسته بندی  در اختیار مصرف کننده قرار میگیرند. انواع تست های انجام شده به شرح ذیل میباشد.

تست آب(HydroTest) در دمای محیط و فشار یک اتمسفر

تست با فشار باد(Swollen) با فشار اتمسفریک لازم

تست مکانیکی ( در مورد بعضی از مخازن مخصوص که با استفاده از پلی اتیلن نشکن تولید میشود.) پرتاب از ارتفاع ۵ متر.

گواهی های بهداشتی:

مخازن فایبرگلاس تولید شده توسط شرکت کمپ کروپ طبق آزماشات انجام شده قابلیت استفاده جهت آب شرب را داشته و با توجه به استفاده از مواد آنتی یووی Anti UV قابلیت استفاده در شرایط محیطی و در مقابل اشعه آفتاب را دارند.

اتصالات:

پس از تولید امکان نصب هرگونه ورودی و خروجی بر روی مخازن وجود دارد. اتصالات در دو نوع فلزی و پلی اتیلن موجود میباشد. نوع و سایز فلنج و یا فیتینگ از طرف خریدار مشخص میگردد و اتصالات مورد نظر توسط تکنسین های شرکت کمپ نصب و تست مجدد میگردد.

 

 

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید