سپتیک تانک پلی اتیلنی

جهت مشاوره رایگان بصورت شبانه روزی تماس بگیرید 02122005720
تماس بگیرید
آماده ارسال
نقد و بررسی اجمالی

امروز در خدمت شما کاربران گرامی هستیم با معرفی سپتیک تانک پلی اتیلنی

مخزن سپتیک تانک پلی اتیلنی به صورت گسترده برای پروژه‌ها به دلیل قیمت اقتصادی و طراحی خاص و نصب آسان قابل انتقال و نیز نگهداری رایگان مورد استفاده است و در کشورهای آفریقا و جنوب شرقی آسیا و تایلند، فیلیپین، هند، پاکستان، نپال، کنیا، غنا، نیجریه و غیره پرکاربرد است.

مخزن سپتیک پلی اتیلنی موفقیت خاصی را در کشور چین برای پروژه فاضلاب کسب نموده است. این مخزن سپتیک پلی اتیلنی مقدار زیادی از هزینه ها را کاهش می دهد، مشکل حمل و نقل را نیز حل می‌کند این مخزن برای حل مشکل فاضلاب محلی آفریقا و جنوب شرقی آسیا راه اندازی شده است.

شرکت فناوری مواد ساختمانی محیط زیست برای توسعه و تولید مخزن سپتیک پلی اتیلنی مخلوط HDPE ، اتاق کنترل پلاستیک و ادغام ایستگاه پمپاژ از قبل ساخته شده، تجهیزات تصفیه فاضلاب خورشیدی و غیره تمرکز دارد.

انواع مخزن سپتیک پلی اتیلنی

  • SMC قالب مخزن سپتیک پلی اتیلنی
  • HDPE لوله دو طرفه راه راه
  • تجهیزاتی یکپارچه برای تصفیه فاضلاب ادغام پروژه ای ساخته شده
  • مخزن هیدرولیک پلاستیک HDPE
  • لوله سیمانی لوله توخالی دیواری HDPE
  • شرکت در پروژه فاضلاب روستایی
  • شرکت در پروژه ساخت و ساز زیبای روستایی

مخزن سپتیک پلی اتیلن  HDPEبه عنوان مخزن سپتیک تانک پلی اتیلنی به صورت وسیعی به تصفیه فاضلاب های بهداشتی و فاضلاب صنعتی در هتل، رستوران، سوپرمارکت، ساختمان اداری بیمارستان، آپارتمان، ویلا، منطقه مسکونی، استخر، شنا و غیره

کاربرد دارد مزایای این بخش نسبت به سپتیک تانک بتنی بیشتر است و به جای استفاده از بالابرهای گران قیمت که در تانک های بتنی نیاز است سپتیک تانک پلی اتیلنی با در برداشتن ظرفیت بالا می توانند دو یا سه کارگر آن را حمل کند و به محل نصب ببرند تا از آن مراقبت های لازم به عمل آید که بیشتر از کامیون مورد استفاده واقع می شود.

پرسش و پاسخ

هیچ پرسشی یافت نشد

    برای ثبت پرسش، لازم است ابتدا وارد حساب کاربری خود شوید