گرفتگی فاضلاب توسط چربی ها و روغن

یکی از عمده مشکلات دفع فاضلاب در بسیاری از واحد های صنعتی بخصوص رستوران ها،فست فود ها، طباخی ها و … گرفتگی منافذ دفع فاضلاب و در پی آن آلودگی و بوجود آمدن مشکلات عدیده در شبکه های دفع و تصفیه فاضلاب میباشد. استفاده از سیستم های پیش تصفیه فاضلاب بهترین و مقرون به صرفه ترین راه حل ایندست از مشکلات و معضلات میباشد.

یکی از کاراترین و پرکاربردترین این سیستم ها انواع دستگاه های چربیگیر میباشد. کارکرد  “دستگاه چربیگیر گروه صنعتی و مهندسی کمپ” بگونه ایست که هیچگونه مصرف انرژی ندارد و فرآیند جداسازی چربی آن کاملا بصورت صقلی انجام میپذیرد و از این لحاظ به جرات میتوان گفت که این محصول از سری محصولات دوستدار محیط زیست در سطح جهان و ایران میباشد.

امروزه با توجه به کاهش شدید منابع آبی در جهان و بویژه ایران، توجه به سیستم های بازیافت و تصفیه فاضلاب بیش از پیش مدنظر کارشناسان محیط زیست و ارگان های مربوط گردیده است.

استفاده از دستگاه های پیش تصفیه همچون چربیگیر های صقلی نیز از جمله ارکان اصلی و مهم در سیستم های تصفیه فاضلاب میباشد.

گروه صنعتی کمپ با بهره جستن از کارشناسان مجرب در این حوضه و چندین دهه فعالیت در صنعت آب و فاضلاب کشور آماده ارائه مشاوره و طراحی به تمامی واحد ها و ارگان های خصوصی و نیمه خصوصی و دولتی در این زمینه میباشد.

جهت مشاهده و کسب اطلاعات بیشتر به بخش محصولات و خدمات ما مراجعه فرمایید